ING Życie partnerem strategicznym kolejnej edycji kampanii „Rak. To się leczy!”

ING Życie po raz kolejny zostało partnerem strategicznym kampanii społecznej „Rak. To się leczy!”. Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie profilaktyki nowotworowej. W tym roku działania będą szczególnie koncentrowały się wokół profilaktyki pierwotnej.

Od roku ING Życie aktywnie uczestniczy we wszystkich działaniach prowadzonych w ramach kampanii „Rak. To się leczy!”. Wspólnie przeprowadzono m.in. bezpłatne porady medyczne na temat profilaktyki nowotworowej w galeriach handlowych oraz badania mammograficzne, stworzono aplikację PiersiBadacze, uczącą, jak wykonywać samobadanie piersi czy zorganizowano bieg charytatywny „Przegonić Raka”. W 2014 roku ING Życie i twórcy kampanii „Rak. To się leczy!” będą kontynuować współpracę i w niestandardowy sposób zachęcać społeczeństwo do dbania o swoje życie i zdrowie.

„Z organizatorami kampanii „Rak. To się leczy!” połączył nas wspólny cel – przekonanie Polaków do stosowania profilaktyki nowotworowej na co dzień. Widząc pozytywne efekty naszej współpracy chcemy dalej współdziałać i poprzez pozytywną oraz niestandardową komunikację uświadamiać, że ryzyko zachorowania na nowotwór można zminimalizować” – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor Ds. Komunikacji Korporacyjnej w ING Życie.

Ogólnopolska kampania społeczna „Rak. To się leczy!” to pierwsza w naszym kraju akcja łącząca najważniejsze organizacje lekarzy onkologów i pacjentów onkologicznych. Jej celem jest przede wszystkim walka ze społecznymi stereotypami na temat chorób nowotworowych oraz przekonanie Polaków, że raka można skutecznie leczyć. Kampania pragnie także przełamać lęk przed nowotworem.